Johann Cruyff Foundation organiseert open dag

Geplaatst op 31 augustus 2017

De Johan Cruyff Foundation organiseert op woensdagmiddag 20 september een open dag in het Olympisch Stadion in Amsterdam. Een sportdag vol plezier, leuke activiteiten en verschillende sporten voor jongeren met een lichamelijk of verstandelijke beperking. Ook de Nederlandse Ski Vereniging is hierbij aanwezig met de Wintersport Experience.

Activiteiten

Van 12.00 tot 17.00 uur kun je samen met bekende Nederlanders sporters diverse sport- en spelactiviteiten uitvoeren. De keuze is reuze met 30 sporten, springkussens en een Spelenkermis. Ondertussen is er live muziek en een informatiemarkt over de verschillende sporten.

Geef je op!

Heb jij een lichamelijke of verstandelijke beperking, ben je tussen de 5 en 25 jaar én lijkt het je ook leuk om te komen? Geef je dan snel op voor de gratis open dag via de website van de Johan Cruyff Foundation! Hier kan jij je individueel of met een groep inschrijven. Wees er snel bij, want er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar! Iedere deelnemer krijgt een Johan Cruyff T-shirt.

Video: Johan Cruyff Foundation open dag 2016