Winternet

Welkom op Winternet!

Winternet is een afgesloten gedeelte van onze website dat toegankelijk is voor aangesloten organisaties van de Nederlandse Ski Vereniging (NSkiV). Aangesloten organisaties hebben via de contactpersoon (secretariaat of eigenaar) logingegevens ontvangen en kunnen hiermee inloggen. Wanneer u gebruik wilt maken van winternet en u beschikt niet over deze gegevens, dan kunt u deze opvragen bij de contactpersoon van uw organisatie. U kunt geen eigen (persoonlijk) account aanmaken of verkrijgen.

Wanneer het wachtwoord niet meer beschikbaar is (vergeten), maar u wel toegang heeft tot het emailadres waarmee uw organisatie is geregistreerd, dan kunt u via de link ‘wachtwoord vergeten’ een nieuw wachtwoord aanvragen. Beschikt u niet over dit bij ons geregistreerde emailadres, dan kan de contactpersoon, die op dit moment bij ons geregistreerd staat, contact opnemen met de afdeling sportontwikkeling. De contactpersoon ontvangt nieuwe logingegevens.

Is uw organisatie nog geen lid van de NSkiV, maar wilt u bijvoorbeeld wel toegang tot winternet of gebruik maken van een van de andere voordelen voor aangesloten organisaties? Download dan het informatie document voor lidorganisaties of neem contact op met de afdeling sportontwikkeling.

Wachtwoord vergeten