DABAI Snow Club organiseert een Ollie Game in SnowWorld Zoetermeer

Beeld: DABAI Snow Club

Op zaterdag 4 mei organiseert DABAI Snow Club een Ollie Game in SnowWorld Zoetermeer. Dit is een wedstrijd waarbij je over een obstakel springt dat telkens iets hoger wordt. Denk je dat je het lang genoeg volhoudt en ook over de hoogste hoogte kunt springen? Iedereen is van harte welkom om deel te nemen, dus geef je vooral op! For the English version, continue reading below.

Wie is DABAI Snow Club?

DABAI Snow Club is vorig jaar opgericht en sindsdien zijn ze heel actief. Ze hebben voornamelijk als doel het promoten van wintersporten onder Chinees sprekende gemeenschappen, niet alleen in Nederland maar ook in heel Europa. Naast deze gemeenschappen maken ze zich inclusief voor alle wintersportliefhebbers en is iedereen welkom om bij hen te trainen of deel te nemen aan de Ollie Game!

Planning van de Ollie Game

• 9:45 uur: verzamelen bij het onderste deel van piste 1 naast de strandvlag van Dabai en opwarmen.
  • 10:00 uur: start van de competitie. Voor elke hoogte krijgt een deelnemer 3 kansen om over een vooraf ingesteld obstakel te springen. Deelnemers die in alle 3 pogingen falen, worden geëlimineerd voor de volgende ronde. Hoogte-intervallen zijn ingesteld op 10 cm tot 50 cm voor vrouwelijke deelnemers en 10 cm tot 80 cm voor mannelijke deelnemers. De eerste 3 winnaars uit elke groep worden beloond met een klein souvenir van de club.
  • 11:00: uur einde van de competitie.

Opgeven voor de Ollie Game kan hier.

ENGLISH VERSION

Who is DABAI Snow Club?

DABAI Snow Club was founded last year and has been very active since. Their main goal is to promote winter sports among Chinese-speaking communities, not only in the Netherlands but also throughout Europe. In addition to these communities, they are inclusive of all winter sports enthusiasts, and everyone is welcome to train with them or participate in the Ollie Game!

Schedule of the Ollie Game

• 9:45 AM: Gather at the lower part of slope 1 next to Dabai’s beach flag and warm up.
  • 10:00 AM: Start of the competition. Each participant gets 3 attempts to jump over a pre-set obstacle system for each height. Participants who fail all 3 attempts are eliminated for the next round. Height intervals are set from 10 cm to 50 cm for female participants and 10 cm to 80 cm for male participants. The first 3 winners from each group will be rewarded with a small souvenir from their club.
  • 11:00 AM: End of the competition.

Signing up for the Ollie Game can be done here.

Op de hoogte blijven van de Nederlandse Ski Vereniging? Meld je aan voor de nieuwsbrief!

Official partners
Partners