Skileraar niveau 4.1

Tijdens de opleiding tot skileraar niveau 4.1 leer je vooral je schoolse technieken te perfectioneren en van daaruit start je met dynamisch skiën. Je leert beter om te gaan met externe krachten en deze ook in je voordeel te gebruiken. Het tempo gaat steeds verder omhoog en de omstandigheden worden moeilijker. Er zal een begin gemaakt worden met het leren lesgeven aan gevorderde skiërs. Er zal lesgegeven worden in het skiën van buckels en in het aanpassen van je technieken wanneer je off-piste gaat.

Waar en wanneer volg je een opleiding tot skileraar niveau 4.1?

Datum Aanmelden bij Locatie Kosten
07 december - 14 december 2024 Nederlandse Ski Vereniging ntb €1399
22 maart - 29 maart 2025 Nederlandse Ski Vereniging ntb €1399

Lidmaatschap NSkiV

Tijdens de opleiding dien je lid te zijn van de NSkiV. De kosten voor de opleiding zijn excl. lidmaatschap.
Klik hier voor informatie over het lidmaatschap.

VOG-informatie en disclaimer

Wees je er voor aanmelding van deze opleiding van bewust dat bij toekomstige werkzaamheden bij een vereniging of organisatie een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist is. De aanvraagprocedure voor de VOG blijft de verantwoordelijkheid van de desbetreffende vereniging of organisatie. Het volgen van de opleiding garandeert niet automatisch de verkrijging van een VOG.

Meer informatie over de VOG.

Documenten

Official partners